مواد لیفت مای لمینیشن

مواد لیفت مای لمینیشن

خرید مواد لیفت مای لمینیشن کرج ، تهران

مواد لیفت مایلمینیشن منوچهری تهران

My Lamination Lash Lift

امروزه روشهای بسیار زیاد و متداولی وجود دارد که موی انسان از جمله سر و مژه و ابرو حالت زیبایی به خود بگیرند.

یکی از بهترین روش ها و پرطرفدارترین لیفت مژه و ابرو بوده که در این روش با استفاده از مواد لیفت مای لمینیشن و البته دانستن حرفه انجام این کار

این مواد را روی مژه و ابرو زده و به حالت دلخواهی که تا یک ماه ماندگاری دارد میرسند.

این مواد به صورت شماره ای و مرحله ای ارائه میشوند که برای انجام کار باید قبل از هر چیز از تایم مکث و قرار دادن این مواد روی مژه و ابرو اطلاع داشت.

در ابتدا باید ابروی مشتری عاری از هرگونه چربی و مواد آرایشی بوده برای استفاده باید توسط سوزن سوراخی ایجاد کرده و بعد از مصرف سوراخ را جهت هوا نکشیدن چسب نواری یا شیشه ای زد.(بسته های مصرفی برای این کار ساشه های 1.5 گرمی میباشند) سپس مواد شماره یک را به مدت 15 الی 20 دقیقه بسته به ضخامت و حجم تای موی

مژه و ابرو قرار داد . 2- سپس مواد شماره 2 یعنی نوترا لایزینگ که در اصل فرایند حالت دهی مواد 1 را متوقف میکند بین 10 الی 15 دقیقه است.

3- مرحله بعدی بوتاکس بوده که تایم مکث بین 5 دقیقه کافی میباشد ” استفاده از این مواد شماره 3 اجباری نیست.

4- هیدراتینگ که مرحله آخر بوده و با زدن آن آب از دست رفته مژه و تامین میکند و نیاز به پاک کردن ندارد تا تقویت و حالت دهی و فرم مژه تثبیت و طبیعی بماند.

مرحله شماره 3 اجباری نبوده و جدا هم میتوان بعدا تهیه و مصرف کرد.

مرحله شماره 1.2.4 اصلی ترین مراحل انجام لیفت یا تایم مکث توسط مواد مای لمینیشن میباشند.

مواد مایلمینیشن ساخت ایتالیا بوده و کیفیتی بی نظیر در مقابل رقبای خود دارد و بین خانم ها در ایران بسیار مطرح و معروف و محبوب شده است.

برای تهیه این مواد میتوانید از وب سایت پخش مژه خرید خود را تکمیل و درب منزل دریافت نمائید.

مای لمینیشن

/

فروشگاه مژه و لوازم اکستنشن مژه در کرج ، انواع لوازم کاشت ، اکستنشن و لیفت مژه و ابرو و پکیج کامل هنرجو برای اکستنشن مژه را به صورت تخصصی موجود داشته و هر لحظه میتوانید از وب سایت پخش مژه کرج خرید نمائید و توسط پست و تیپاکس و پیک و اسنپ در سطح تهران کرج و سایر شهرستان ها سفارش خود را دریافت نمائید.

 

همه آهنگ های مواد لیفت ابروی

تبلیغات 5 فروردین 1401
14,7720
21

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

دیدگاه خود را بگذارید